kolmapäev, oktoober 01, 2008

Nike+ vaimustus

Assa mait!
Praegu on raske jooksuvaimustus peal! Ja seda osaliselt tänu sügisestele rahvajooksudele, viimasel ajal aga tänu Nike+ andurile.

Nimelt oli Ingmarile tosse vaja (mitte nii hädasti aga natsa ikka) ja Sügisjooksu kampaania juhatas mind Viru keskusesse tosse ostma (teatud omakasupüüdliku tagamõttega ikka). Nimelt anti igale Nike+ tossuostjale kaasa Nike+ andur koos SportBand+ käevõruga. (Et kõik ausalt ära rääkida, pean ka mainima seda, et käisin paar päeva varem samas poes luurel mõttega osta ENDALE + märgiga tossud, kuid minu numbrit (UK 49 - US 15) teadagi poes ei ole ja ma mõtlesin välja selle kombineeritud variandi!)
Nii siis olin leidnud hea põhjenduse endale andur ... vabandust, Ingmarile tossud hankida.

Ingmari tossud (number 47 ja pool olid õnneks poes olemas) said sellised:

Ja anduri kauplesin ma endale.

Kuhu see panna, kui spets susse olemas ei ole? No neti andmetel on vajalikke lisandeid päris palju saada. Või siis saab omavalmistatud meetoditega asjale abi.
Mina aga meisterdasin Martti Maratoni variandi:

Sisetallale auk sisse, väheke noaotsaga põhja seest kummipuru välja kraapida ja ongi olemas. Kuigi toss ise on vana Nike. Nii et saab ka ilma "+" tossuta:)


Hetkel lähen põõnama, ehk hiljem lisan midagi juurde, mis põhjusel see Nike+ maailm mulle just meeldib.

Ah jaa, plaanis on mul sel aastal veel Paide-Türi ja Saaremaa 3 päeva jooks.
Head ööd!

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Need vidinad on lahedad küll. Paljud kiruvad ja ütlevad, et see on jama ja ise tuleb joosta. Mina leian, et sellised asjad motiveerivad rohkem ja teevad (vahel vägagi) tuimast jooksust laheda eneseületuse.
Peale aastast kasutust olen ikkagi sillas pulsikellast, tsoonidest, ringiaegadest, keskmisest pulsist ja kiirusest jne.

Kidra ütles ...

Igati nõus :) Selline tuunimine annab sageli hämmastavalt palju motivatsiooni. Olen ise sama kogenud.

Martti - Paide-Türi ja Saaremaa vahele jääb täpselt Viljandi linnajooks ;) Vahvalt raske/omapärane rada ja tore üritus seal (14 km). Plaanin ise minna. Püüan võtta viimase rahvajooksudest - enne kui selleks aastaks otsa saavad!

Jõudu!

PS. SL ÕL Jooksu muljed kus on? Nägin kuidas minust ja Heleenist mööda tuiskasid - õige number rinnal :P

Unknown ütles ...

Rax,
Vidinad on lahedad jah:)
Hetkel on mul kaks "vidinat", nii Polari S1 parema jala küljes kui siis nüüd Nike+ andur vasaku jala sees.
Puudu on veel GPS, millega oleks äge joonistada pikemad jooksurajad mõnda veebikeskonda, nagu MapMyRun vms.
Kas "peale aastast Polari kasutust..." pead silmas?

Kidra,
Viljandi linnajooksu ajal on just Rabajooks, mis iseenesest on nagu kiire suts ära teha, kuid pereliikmed peavad seda oluliseks ja endale parajalt jõukohaseks. Noh, ja Viljandis ju käime 1.mail!
Rahvajooksust (NB, nüüd on see ilma tiitlita "SL ÕL") ei muljetanud jah midagi (kuigi muljed olid mõnusad) sest järgmisel päeval tuli kohe Marimetsa jalgrattasõidu viimane etapp peale ja kõik sündmused peas segamini:)
Number oli mul kah kahjuks vale, kohe piinlik oli kollastest numbritest mööda jooksta!

Anonüümne ütles ...

Head mänguasjad jah. Tänu polari andurile olen suutnud ka suht ühtlase tempoga maratone joosta. Viimasel SL Õhtulehe maratonil valetas vaid 2 sekundi võrra kilomeetri ajad aeglasemaks ka. 42.2 km distantsi mõõtis 41.98km pikkuseks. 200m mööda on niipika distantsi puhul suht täpne. Ehk viimane kalibreerimine peaaegu õnnestus.

Viljandi Linnajooksu kavatsen tugeva aja joosta. Raja poolest mu lemmikvõistlus. Paide-Türi saab raske olema, kuna tänagi trennis tundsin, et ei taastu nädalaga maratonist ära. Vahest kui aega leiad võiksid jah siia lisada SÕL-i muljeid veidi.

Anonüümne ütles ...

Polar rs200 ikke koos selle footpod-iga mille üle ma eelmine aasta suht õnnelik olin aga nüüd ei ole viitsinud jala peale panna. Kui hoogu satun siis ei saa teda jala pealt enm ära.