laupäev, november 17, 2007

Vana-aasta HEATEGEVUSLIK Maraton

DnB NORD VANA-AASTA MARATON

Leidsin täna ühe sellise üleskutse:

Pane oma lehele ka üles selline üllas üleskutse ning kindlasti kaalu ka ise seda heategu :)
Oluline on ju LÄBIDA maraton ja oledki sellega annetanud 4200.00 krooni kellegile liikumispuudega lapsele.
Olen ise sellest ideest vaimustuses, mitte et ma oleks valmis maratoni juba jooksma. Eksole :)
Kadri Possul

Tore üleskutse!
Olen viimased neli-viis-kuus nädalat täielikus jooksuhuvipuuduses vaevelnud. Pole olnud vajalikku tõuget käepärast. Täielik masekas... Sügiskaamos või? Igatahes baarikapp on nüüd tühi - võib jälle jooksma hakata:)

Hea, kui keegi ikka ärgitab! Aitähh, Kadri!
Ja kui selliseid üritusi tehakse! Aitäh, Stamina ja DnB Nord!

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hea plaan küll, kuid siiski ei hakka enda treeningplaane sellega lõhkuma, kuna kohe kuidagi ei mahu see sinna. Pealegi pole hetkel piisavalt vormis, et nautida nii pikka maad. Plaanide järgi jõuaksin 20km pikkuste otsteni treeningutel alles jaanuaris ( hetkel pikimad 11km)

Rivo ütles ...

Martti, plaanid minna? mul tuli küll isu peale, tahaks veidi särtsu.

Unknown ütles ...

Tahtmine tekkis küll. Ei tea, kas selle pika pausi pealt see ka tervislik on...
Õnneks on siiski nädalake aega soojendusvõimlemiseks:)

Unknown ütles ...

mina jookseks selle 5km esialgu :)

Anonüümne ütles ...

Mul ka isu tuli küll peale. Selline kihk kohe. Ja eks ma läbi ta jookseks, aga olen realist, hetkel pole just eriti heas vormis ja päris läbimise peale enam ei taha joosta, ikka kui tunnen, et olen suuteline rekordi jooksta.

Aga toetan sind Martti, kui otsustad minna.
Ise tahaks 5km enda parima tulemuse sellel rajal välja joosta.